Chat with us, powered by LiveChat

chat

Szybka, wygodna i skuteczna komunikacja – to właśnie daje chat w Welyo Contact Center. Obsługuj klientów w czasie rzeczywistym, zwiększaj konwersję i buduj relacje na wyższym poziomie.

Chcę porozmawiać

Czat w contact center – więcej niż rozmowa

Czat to błyskawiczny sposób na kontakt z klientem, który skraca dystans i przyspiesza obsługę. W firmach sprawdza się także wewnętrznie – ułatwia współpracę zespołów i przyspiesza podejmowanie decyzji.

Natychmiastowa komunikacja z klientami

Chat to najszybszy sposób na obsługę klientów i odpowiadanie na ich potrzeby w kilka sekund. Dzięki niemu Twoja firma działa sprawniej i zwiększa satysfakcję użytkowników.

• Odpowiadaj na pytania klientów w czasie rzeczywistym.

• Redukuj liczbę połączeń telefonicznych i e-maili.

• Zwiększaj konwersję dzięki błyskawicznym odpowiedziom.

Automatyzacja obsługi z chatbotami

Nie każda rozmowa wymaga udziału człowieka – chatboty w welyo contact center przejmują rutynowe zadania, oszczędzając czas Twojego zespołu.

Chatboty obsługują powtarzalne pytania 24/7.

Inteligentne przekierowanie rozmów do konsultanta, gdy to konieczne.

Możliwość personalizacji chatbotów pod potrzeby Twojej firmy.

Możliwość wykorzystania Generative AI i udzielania informacji na podstawie dostarczonej bazy wiedzy

Więcej możliwości kontaktu

Nie każda rozmowa wymaga udziału człowieka – chatboty w welyo contact center przejmują rutynowe zadania, oszczędzając czas Twojego zespołu.

• Chatboty obsługują powtarzalne pytania 24/7.

• Inteligentne przekierowanie rozmów do konsultanta, gdy to konieczne.

• Możliwość personalizacji chatbotów pod potrzeby Twojej firmy.

• Możliwość wykorzystania Generative AI i udzielania informacji na podstawie dostarczonej bazy wiedzy

Wybierz chat, który przyspiesza obsługę klienta

Połącz chat z innymi kanałami komunikacji i obsługuj klientów tam, gdzie jest im najwygodniej.

test
Natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów

Szybkie odpowiedzi zwiększają konwersję i zmniejszają liczbę porzuconych koszyków w e-commerce.

test
Redukcja kosztów obsługi

Chatboty zmniejszają liczbę zapytań, które muszą obsługiwać konsultanci.

test
Lepsza organizacja pracy zespołu

Rozmowy są archiwizowane i dostępne dla całego zespołu, co ułatwia zarządzanie obsługą.

test
Integracja z innymi narzędziami

Połącz chat z CRM, helpdeskiem i innymi systemami, aby zoptymalizować procesy.

test
Obsługa klientów w ich ulubionych kanałach

Niezależnie od tego, czy klient pisze na stronie, Facebooku czy WhatsApp – odpowiedź dostaje w jednym miejscu.

test
Pełna kontrola nad danymi i wydajnością

Monitoruj rozmowy, analizuj statystyki i ulepszaj obsługę klienta na podstawie realnych danych.

Jak wygląda wdrożenie?

test
Krok 1: Ustalamy, czego potrzebujesz

Na początku poznajemy Twoje procesy i cele, by dopasować funkcję czatu do realnych potrzeb zespołu i klientów. Dzięki temu od razu działa tam, gdzie trzeba.

Krok 2: Konfigurujemy i personalizujemy

Tworzymy widżet czatu zgodny z identyfikacją Twojej marki, ustawiamy godziny dostępności i integrujemy z systemem. Wszystko po to, żeby obsługa była maksymalnie intuicyjna.

Krok 3: Testujemy i wspieramy Cię na starcie

Przed uruchomieniem sprawdzamy, czy wszystko działa jak trzeba, a po starcie jesteśmy blisko – gotowi, by odpowiedzieć na pytania i wspierać Twój zespół w pierwszych rozmowach.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Zastanawiasz się, jak Welyo może działać w Twojej firmie?

Umów się na bezpłatną rozmowę lub prezentację i sprawdź, jak możemy usprawnić obsługę klientów i wesprzeć Twój zespół.

Wypełnij krótki formularz – nasz doradca odezwie się do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
ZgodaEmail
ZgodaSMS
ZgodaTel
Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska S.A. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie działań marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności - tutaj

Well? Let’s do it!

Możesz więcej. A lepsze doświadczenia Twoich klientów i sprawniejsze działanie Twojej firmy to dopiero początek.

Chcę porozmawiać

 Więcej wsparcia Twojej firmy! Transkrypcje, podsumowania, analiza sentymentu, tłumaczenia i więcej. Działaj sprawniej!