chat
Szybka, wygodna i skuteczna komunikacja – to właśnie daje chat w Welyo Contact Center. Obsługuj klientów w czasie rzeczywistym, zwiększaj konwersję i buduj relacje na wyższym poziomie.
Szybka, wygodna i skuteczna komunikacja – to właśnie daje chat w Welyo Contact Center. Obsługuj klientów w czasie rzeczywistym, zwiększaj konwersję i buduj relacje na wyższym poziomie.
Czat to błyskawiczny sposób na kontakt z klientem, który skraca dystans i przyspiesza obsługę. W firmach sprawdza się także wewnętrznie – ułatwia współpracę zespołów i przyspiesza podejmowanie decyzji.
Chat to najszybszy sposób na obsługę klientów i odpowiadanie na ich potrzeby w kilka sekund. Dzięki niemu Twoja firma działa sprawniej i zwiększa satysfakcję użytkowników.
• Odpowiadaj na pytania klientów w czasie rzeczywistym.
• Redukuj liczbę połączeń telefonicznych i e-maili.
• Zwiększaj konwersję dzięki błyskawicznym odpowiedziom.
Nie każda rozmowa wymaga udziału człowieka – chatboty w welyo contact center przejmują rutynowe zadania, oszczędzając czas Twojego zespołu.
Chatboty obsługują powtarzalne pytania 24/7.
Inteligentne przekierowanie rozmów do konsultanta, gdy to konieczne.
Możliwość personalizacji chatbotów pod potrzeby Twojej firmy.
Możliwość wykorzystania Generative AI i udzielania informacji na podstawie dostarczonej bazy wiedzy
Nie każda rozmowa wymaga udziału człowieka – chatboty w welyo contact center przejmują rutynowe zadania, oszczędzając czas Twojego zespołu.
• Chatboty obsługują powtarzalne pytania 24/7.
• Inteligentne przekierowanie rozmów do konsultanta, gdy to konieczne.
• Możliwość personalizacji chatbotów pod potrzeby Twojej firmy.
• Możliwość wykorzystania Generative AI i udzielania informacji na podstawie dostarczonej bazy wiedzy
Połącz chat z innymi kanałami komunikacji i obsługuj klientów tam, gdzie jest im najwygodniej.
Szybkie odpowiedzi zwiększają konwersję i zmniejszają liczbę porzuconych koszyków w e-commerce.
Chatboty zmniejszają liczbę zapytań, które muszą obsługiwać konsultanci.
Rozmowy są archiwizowane i dostępne dla całego zespołu, co ułatwia zarządzanie obsługą.
Połącz chat z CRM, helpdeskiem i innymi systemami, aby zoptymalizować procesy.
Niezależnie od tego, czy klient pisze na stronie, Facebooku czy WhatsApp – odpowiedź dostaje w jednym miejscu.
Monitoruj rozmowy, analizuj statystyki i ulepszaj obsługę klienta na podstawie realnych danych.
Na początku poznajemy Twoje procesy i cele, by dopasować funkcję czatu do realnych potrzeb zespołu i klientów. Dzięki temu od razu działa tam, gdzie trzeba.
Tworzymy widżet czatu zgodny z identyfikacją Twojej marki, ustawiamy godziny dostępności i integrujemy z systemem. Wszystko po to, żeby obsługa była maksymalnie intuicyjna.
Przed uruchomieniem sprawdzamy, czy wszystko działa jak trzeba, a po starcie jesteśmy blisko – gotowi, by odpowiedzieć na pytania i wspierać Twój zespół w pierwszych rozmowach.
Zastanawiasz się, jak Welyo może działać w Twojej firmie?
Umów się na bezpłatną rozmowę lub prezentację i sprawdź, jak możemy usprawnić obsługę klientów i wesprzeć Twój zespół.
Wypełnij krótki formularz – nasz doradca odezwie się do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Możesz więcej. A lepsze doświadczenia Twoich klientów i sprawniejsze działanie Twojej firmy to dopiero początek.
Dziękujemy, wiadomość została przesłana!
Dziękujemy, adres e-mail został zapisany!