Chat with us, powered by LiveChat

welyo integracje z CRM

Łącz wszystkie dane w jednym miejscu i zarządzaj kontaktami bez przełączania się między systemami. Integracje z CRM na platformie Welyo pozwalają automatyzować procesy, personalizować obsługę i zwiększać skuteczność sprzedaży.

Chcę porozmawiać

Pełna synchronizacja danych o klientach

Zapewnij spójność informacji i pracuj na zawsze aktualnych danych. Integracja platformy Welyo z CRM pozwala na płynną wymianę informacji między systemami.

Automatyzacja obsługi klienta

Zautomatyzuj powtarzalne procesy i skróć czas obsługi klientów. Dzięki integracji Welyo Contact Center z CRM zadania realizują się same, a Twój zespół może skupić się na priorytetach.

• Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich konsultantów.

• Powiadomienia o nowych leadach i statusach spraw.

• Planowanie follow-upów i przypomnień bez ręcznego wpisywania.

Lepsza organizacja i zarządzanie zespołem

Dzięki integracji z CRM masz pełen wgląd w efektywność zespołu i statusy prowadzonych spraw. Zarządzanie zadaniami staje się prostsze, a działania bardziej przewidywalne.

• Śledzenie postępów w obsłudze klienta i sprzedaży.

• Analiza danych w czasie rzeczywistym.

• Automatyczne raporty o wynikach pracy zespołu.

Personalizacja komunikacji z klientem

Wykorzystaj dane z CRM do dostarczania dopasowanych rozwiązań. Klienci oczekują spersonalizowanego podejścia, a integracja z CRM sprawia, że masz wszystkie informacje pod ręką.

• Historia kontaktów i preferencje klienta dostępne od razu.

• Możliwość segmentacji klientów na podstawie ich aktywności.

• Spójna komunikacja we wszystkich kanałach.

Najważniejsze funkcje integracji z CRM

Łącz dane, automatyzuj procesy i zwiększaj skuteczność obsługi – integracja platformy Welyo z CRM to zestaw narzędzi, które przyspieszają Twoją pracę.

test
Automatyczne tworzenie i aktualizacja kontaktów

Nowi klienci są automatycznie zapisywani w CRM, a dane istniejących kontaktów są na bieżąco aktualizowane.

test
Historia interakcji w jednym miejscu

Wszystkie rozmowy, e-maile i zgłoszenia klienta zapisują się w CRM, dzięki czemu zawsze masz pełny kontekst.

test
Inteligentne przypisywanie zgłoszeń

System automatycznie kieruje sprawy do odpowiednich konsultantów na podstawie ich specjalizacji i dostępności.

test
Powiadomienia i alerty o statusach klientów

Zespół otrzymuje automatyczne przypomnienia o leadach, zadaniach i kolejnych krokach w obsłudze klienta.

Jak wygląda wdrożenie?

Krok 1: Ustalamy, czego potrzebujesz

Na początku poznajemy Twoje procesy i cele, by dopasować funkcję czatu do realnych potrzeb zespołu i klientów. Dzięki temu od razu działa tam, gdzie trzeba.

Krok 2: Konfigurujemy i personalizujemy

Tworzymy widżet czatu zgodny z identyfikacją Twojej marki, ustawiamy godziny dostępności i integrujemy z systemem. Wszystko po to, żeby obsługa była maksymalnie intuicyjna.

Krok 3: Testujemy i wspieramy Cię na starcie

Przed uruchomieniem sprawdzamy, czy wszystko działa jak trzeba, a po starcie jesteśmy blisko – gotowi, by odpowiedzieć na pytania i wspierać Twój zespół w pierwszych rozmowach.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Zastanawiasz się, jak Welyo może działać w Twojej firmie?

Umów się na bezpłatną rozmowę lub prezentację i sprawdź, jak możemy usprawnić obsługę klientów i wesprzeć Twój zespół.

Wypełnij krótki formularz – nasz doradca odezwie się do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
ZgodaEmail
ZgodaSMS
ZgodaTel
Administratorem Twoich danych osobowych jest Focus Telecom Polska S.A. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie działań marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności - tutaj

Well? Let’s do it!

Możesz więcej. A lepsze doświadczenia Twoich klientów i sprawniejsze działanie Twojej firmy to dopiero początek.

Chcę porozmawiać

 Więcej wsparcia Twojej firmy! Transkrypcje, podsumowania, analiza sentymentu, tłumaczenia i więcej. Działaj sprawniej!