welyo messenger
Komunikuj się z klientami przez Messenger bez przełączania się między aplikacjami. Integracja Messengera z Welyo Contact Center pozwala na wygodną, automatyczną i wielokanałową obsługę w jednym miejscu.
Komunikuj się z klientami przez Messenger bez przełączania się między aplikacjami. Integracja Messengera z Welyo Contact Center pozwala na wygodną, automatyczną i wielokanałową obsługę w jednym miejscu.
Obsługuj wiadomości z Facebooka bezpośrednio w systemie i reaguj na pytania w czasie rzeczywistym. To wygodny kanał, który skraca dystans i zwiększa dostępność Twojej firmy.
woi klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi? Messenger w Welyo Contact Center umożliwia szybką obsługę zapytań bez utraty historii rozmów. Przy tym odbywa się to bezkolizyjnie przez dowolną liczbę osób.
• Odpowiadaj klientom w czasie rzeczywistym bez wychodzenia z systemu.
• Wszystkie wiadomości z Messengera w jednym panelu z e-mailami i telefonami.
• Automatyczne powiadomienia o nowych wiadomościach, by nic nie umknęło Twojej uwadze.
Wykorzystaj chatboty i gotowe odpowiedzi, by jeszcze szybciej reagować na potrzeby klientów i oszczędzać czas zespołu.
• Chatboty odpowiadają na powtarzalne pytania 24/7.
• Automatyczne wiadomości powitalne i informacyjne.
• Możliwość szybkiego przełączenia rozmowy na konsultanta, gdy jest to potrzebne.
Dzięki integracji Messengera z Welyo Contact Center każda rozmowa zostaje zapisana w systemie, co pozwala lepiej zarządzać relacjami z klientami.
• Historia rozmów dostępna dla każdego członka zespołu.
• Możliwość przypisywania klientów do konkretnych konsultantów.
• Spójna komunikacja bez względu na to, który kanał wybierze klient.
Zapewnij klientom szybki, wygodny i profesjonalny kontakt przez popularny komunikator. Integracja Messengera z Welyo Contact Center ułatwia zarządzanie komunikacją i zwiększa efektywność zespołu.
Odpowiadaj na pytania błyskawicznie, bez opóźnień i niepotrzebnych przełączeń między aplikacjami.
Wykorzystaj chatboty, by obsłużyć więcej klientów bez dodatkowego obciążania zespołu.
Messenger, e-mail, telefon i live chat – wszystko w jednym panelu obsługi klienta.
Historia rozmów i integracja z CRM pozwalają lepiej dopasować ofertę i sposób komunikacji.
Możliwość przypisywania rozmów do konkretnych konsultantów poprawia zarządzanie kontaktem z klientem.
Szybkie i skuteczne odpowiedzi zwiększają lojalność klientów i poprawiają ich doświadczenie.
Na początku poznajemy Twoje procesy i cele, by dopasować funkcję czatu do realnych potrzeb zespołu i klientów. Dzięki temu od razu działa tam, gdzie trzeba.
Tworzymy widżet czatu zgodny z identyfikacją Twojej marki, ustawiamy godziny dostępności i integrujemy z systemem. Wszystko po to, żeby obsługa była maksymalnie intuicyjna.
Przed uruchomieniem sprawdzamy, czy wszystko działa jak trzeba, a po starcie jesteśmy blisko – gotowi, by odpowiedzieć na pytania i wspierać Twój zespół w pierwszych rozmowach.
Zastanawiasz się, jak Welyo może działać w Twojej firmie?
Umów się na bezpłatną rozmowę lub prezentację i sprawdź, jak możemy usprawnić obsługę klientów i wesprzeć Twój zespół.
Wypełnij krótki formularz – nasz doradca odezwie się do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Możesz więcej. A lepsze doświadczenia Twoich klientów i sprawniejsze działanie Twojej firmy to dopiero początek.
Dziękujemy, wiadomość została przesłana!
Dziękujemy, adres e-mail został zapisany!