Chat with us, powered by LiveChat

welyo outbound

Zwiększ skuteczność sprzedaży i dotrzyj do klientów tam, gdzie tego potrzebują. Kampanie outbound w Welyo Contact Center pozwalają na efektywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, umawianie spotkań i obsługę kampanii marketingowych.

Chcę porozmawiać

Outbound w contact center – gdy to Ty inicjujesz kontakt

Dzięki połączeniom wychodzącym możesz skutecznie docierać do klientów z ofertą, przypomnieniem lub badaniem satysfakcji. Automatyzacja i planowanie kampanii zwiększają efektywność działań zespołu.

Skuteczniejsza sprzedaż i pozyskiwanie klientów

Dzięki outbound w Welyo Contact Center dotrzesz do potencjalnych klientów z dopasowaną ofertą i zwiększysz konwersję.

 

• Możliwość targetowania odpowiednich grup klientów.

• Automatyzacja procesów kontaktu i follow-upów.

• Lepsza kontrola nad wynikami sprzedaży i skutecznością kampanii.

automatyzacja w BOK

Automatyzacja kampanii telefonicznych

Oszczędzaj czas konsultantów dzięki inteligentnym dialerom, które automatycznie wybierają numery i zwiększają efektywność pracy zespołu.

 

• Predictive Dialer skraca czas oczekiwania na połączenie.

• Power Dialer pozwala na szybkie wykonywanie wielu połączeń.

• Automatyczne filtrowanie numerów niedostępnych lub błędnych.

Personalizacja i skuteczna segmentacja klientów

Dotrzyj do klientów z odpowiednią ofertą, dopasowaną do ich potrzeb i historii kontaktu z Twoją firmą.

 

• Integracja z CRM zapewnia pełny wgląd w historię klienta.

• Możliwość segmentacji bazy i dostosowywania komunikacji.

• Automatyczne zapisywanie wyników rozmów i planowanie kolejnych działań.

automatyzacja w obsłudze klienta test test test

Wybierz outbound w Welyo Contact Center i zwiększ sprzedaż

Automatyzacja, precyzyjne targetowanie i pełna kontrola nad kampaniami outbound pozwalają skuteczniej docierać do klientów i zwiększać efektywność działań sprzedażowych.

test
Większa liczba rozmów sprzedażowych

Dzięki inteligentnym dialerom konsultanci wykonują więcej połączeń w krótszym czasie.

test
Lepsza jakość kontaktu z klientem

Personalizacja rozmów na podstawie danych z CRM zwiększa skuteczność komunikacji.

test
Skrócony czas realizacji kampanii

Automatyzacja i precyzyjne targetowanie przyspieszają prowadzenie kampanii outbound.

test
Wyższa skuteczność sprzedaży

Precyzyjne dopasowanie oferty do potrzeb klienta zwiększa szansę na zamknięcie transakcji.

test
Pełna kontrola nad wynikami kampanii

Pełna kontrola nad wynikami kampanii

test
Oszczędność czasu i kosztów

Automatyzacja eliminuje błędy i redukuje czas potrzebny na manualne zarządzanie kampaniami.

Jak wygląda wdrożenie?

test
Krok 1: Ustalamy, czego potrzebujesz

Na początku poznajemy Twoje procesy i cele, by dopasować funkcję czatu do realnych potrzeb zespołu i klientów. Dzięki temu od razu działa tam, gdzie trzeba.

Krok 2: Konfigurujemy i personalizujemy

Tworzymy widżet czatu zgodny z identyfikacją Twojej marki, ustawiamy godziny dostępności i integrujemy z systemem. Wszystko po to, żeby obsługa była maksymalnie intuicyjna.

Krok 3: Testujemy i wspieramy Cię na starcie

Przed uruchomieniem sprawdzamy, czy wszystko działa jak trzeba, a po starcie jesteśmy blisko – gotowi, by odpowiedzieć na pytania i wspierać Twój zespół w pierwszych rozmowach.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Zastanawiasz się, jak Welyo może działać w Twojej firmie?

Umów się na bezpłatną rozmowę lub prezentację i sprawdź, jak możemy usprawnić obsługę klientów i wesprzeć Twój zespół.

Wypełnij krótki formularz – nasz doradca odezwie się do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Dodaj załącznik
Rodo
Rodo2

Well? Let’s do it!

Możesz więcej. A lepsze doświadczenia Twoich klientów i sprawniejsze działanie Twojej firmy to dopiero początek.

Chcę porozmawiać